Zľava Dňa

8 účinných spôsobov ako schudnúť za jeden mesiac

Dátum: 6.8.2015

Mnohé ženy majú obavy o svoj vzhľad. Chcú totižto vyzerať krásne a očarujúco. Jednou z najväčších túžob väčšiny žien však je, ako schudnúť rýchlo. Aj keď to nie je veľmi jednoduché, môže to byť však možné.


Pokiaľ sa chcete cítiť lepšie, ako prvé by ste mali zmeniť svoj životný štýl. Pamätajte, že vaša denná rutina, ktorou je diéta a fyzické cvičenie je to najpotrebnejšie čo potrebujete, pokiaľ sa pokúsite schudnúť. Podstatné je, aby ste viedli zdravý životný štýl. Zvyčajne keď chceme zhodiť pár kíl v krátkom časovom období tak budeme držať rôzne diéty a tráviť hodiny v posilňovni. Avšak takéto opatrenia nie sú vždy účinné. Nižšie uvedený zoznam obsahuje niekoľko jednoduchých spôsobov, ktoré Vám pomôžu schudnúť bez toho, aby ste si zničili zdravie a to v priebehu jedného mesiaca
.

1. Jedzte menej mäsa

Mäso sa stalo našou každodennou potravinou a zložkou denného menu. Zahrnuli sme ho do rôznych pokrmov, pretože je považované za dobré v našej strave pre naše zdravie. Ak sa chystáte schudnúť, príjem tejto potraviny by ste mali ovládať. Neznamená to, že máte mäso úplne prestať jesť, len znížiť jeho porcie a uistiť sa, že ho nekonzumujete dosť často. Ryba je nádherná náhrada za mäso a je to aj veľmi prospešné. Jeden z dôvodov prečo by sme mali jesť menej mäsa, je jeho vysoká koncentrácia tukov, rastových hormónov a antibiotík, ktoré vplývajú na naše telo negatívne.

2. Ovocie jesť s radosťou

Je známe, že ovocie by malo byť na zozname potravín, ktoré by sme mali jesť každý deň. Sú veľmi bohaté na živiny, ktoré naše telo potrebuje, a by správne fungovalo. Bohužiaľ, väčšina z nás dáva prednosť nezdravím potravinám. Môže sa nám zdať, že konzumovať ovocie môže byť nudné. Prečo by nemohlo byť zábavné jesť ovocie s radosťou? Existujú pár spôsobov ako konzumovať tieto potraviny. Napríklad môžete vytvoriť nejaké ovocné šaláty, alebo smoothie. Môžete sa tešiť aj na dokonalú chuť sušeného ovocia.

3. Žiaden alkohol

Alkohol je jedna z najhorších vecí pre naše zdravie. Po prvé preto, lebo
má vysoký obsah kalórií a tým pádom nám to zaberá viac času spáliť ich v našom tele. Inými slovami alkohol je plný etanolu a tuku, ktorý môže spôsobiť ujmu. V súčasnej dobe je veľmi populárne robiť „ dryathlon“.
Tým môžete významne prispieť k vášmu zdraviu a pohode. Okrem toho, je to neuveriteľný spôsob, ako schudnúť rýchlo. Jediné čo potrebujete, je odstrániť z jedálnička alkohol čo najskôr.

4. Viac spánku

Pokiaľ ide o chudnutie, na vašom spánku veľmi záleží. Spravidla ľudia, ktorí málo spia, majú tendenciu viac jesť, pretože ich chuť k jedlu sa zvyšuje. Je preto ťažké odolať pokušeniu konzumovať svoje obľúbené potraviny, keď trpíte nespavosťou. Obvykle priberiete na váhe a to vedie k frustrácii. Aby ste tomu zabránili, tak sa snažte ísť do postele skôr. Netrávte veľa času nespaním, snažte sa viac spať.

5. Vytvorte si vlastné jedlo

Jedlo, ktoré si vytvoríte sami je pre Vás najlepšie. Pre mnohé mladé dievčatá môže byť problematické varenie, pretože nemajú veľa skúseností. Keď nemajú čo jesť doma tak majú tendenciu stravovať sa nezdravo a to aj formou rýchleho občerstvenia. V dôsledku toho často priberajú. Malo by sa to stať pravidlom, že jedlo si budete variť sami a zistíte, aké chutné a zdravé to môže byť. Dobrou voľbou pre Vás môže byť aj ázijská kuchyňa. Ak to vyskúšate, nemali by ste mať už chuť vrátiť sa k nezdravým potravinám.

6. Obmedziť cukor

Bolo by dobré ak by ste dennú spotrebu cukru minimalizovali, pretože vysoká konzumácia cukru má negatívny vplyv na vaše telo. Okrem toho, je to jeden z dôvodov, prečo priberáte na váhe. Ak nemôžete žiť bez cukru, bude pre vás ťažké možno, až priam nemožné zbaviť sa ho úplne. Môžete pridať cukor do kávy, alebo čaju len raz denne. Jedna čokoládová tyčinka denne je pre vás absolútne postačujúca. Nejedzte už iné sladkosti. Z lahodných dezertov nemusíte odmietnuť, len si dávajte pozor na svoje porcie.

7. Jedzte vedome

Do vášho stravovacieho plánu je potrebné zahrnúť rôzne potraviny. Nejedzte rovnaké jedlá viac krát v priebehu dňa. Napríklad, ak vaše raňajky sú bohaté na sacharidy, mali by ste dodať svojmu telu bielkoviny počas obeda. Venujte pozornosť svojmu jedlu. Vyberte si z veľkého množstva ovocia. Aby ste boli štíhle, počúvajte svoje telo, uvedomte si, čo vaše telo naozaj potrebuje. Nebuďte posadnuté kalóriami. Jedlo sa odporúča žuť pomaly. Týmto spôsobom si ľahšie uvedomíte, že už nemáte veľký hlad.

8. Cvičte pre zábavu

Všetci si myslia, že robiť fyzické cvičenie vyžaduje veľa času a energie. Začnite to robiť pre zábavu a uvidíte ten rozdiel. Rozhodnite sa pre svoj obľúbený šport a robte to pravidelne. Bez ohľadu na to, či pôjdete peši, alebo na bicykli, hlavnou podstatou je, aby ste cvičili. Na forme nezáleží. Musíte mať v sebe túžbu, že to chcete robiť znova a znova.

Zdroj: amerikanki.com , thrivinghealthy.com

 

 

Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.