Zľava Dňa

Šokujúca kampaň americkej agentúry pre práva zvierat

Dátum: 20.5.2016

Ľudia majú neustálu tendenciu prižmúriť oči pred utrpením zvierat. Teda určite v prípade, kedy ide o kúpu luxusného tovaru z pravej kože. Nezisková organizácia PETA (americká organizácia pre práva zvierat so sídlom v Norfolku, Virgínia) a reklamná agentúra Ogilvy & Mather sa pokúsili o zmenu postoja v očiach verejnosti. 

Nechali otvoriť falošný obchod, v jednom z najlepších obchodných domov v centre Bangkoku, so zdanlivo luxusným koženým tovarom. Avšak s desivým a tajomným prekvapením vnútri. Topánky, kabelky, peňaženky a ďalšie položky boli zvnútra vymodelované a s elektronickým simulovaním pohybov orgánov a vnútorností. Vytvorili tak organické tkanivá, srdce, či črevá priamo umiestnených do kabeliek vyrobených z kože. 

Zákazníci tak zažili poriadny šok, keď rozopli bundu a odhalili tĺčiace srdce, alebo si obuli topánky a ich nohy ostali od krvi. Ide o provokatívny spôsob zníženia dopytu verejnosti po produktoch výrábaných zo zvierat.

 

Zdroj

Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.