Zľava Dňa

Vojna dvoch reklamných agentúr s epickým koncom

Dátum: 27.5.2016

Lepiace poznámky, svet by bez nich bol určite zažil nejeden chaos. Málo kto by si bez nich nevedel predstaviť svoju prácu. A keď už sme pri tej práci v New Yorku sa odohrala prvá poznámková vojna. 

Všetko to začalo nevinne. Zamestnanec firmy Harrison and Star, nalepil práve z týchto lepiacich poznámok na okne pozdrav "HI!" a čakal či niekto zareaguje, keďže v budove oproti sídli iná firma. Po čase niekto z druhej firmy odoslal odkaz "SUP". To však nebol koniec, ale iba začiatok poznámkovej vojny. 

Išlo o dve firmy z radu marketingových a mediálnych agentúr, ktoré si to pekne zrátali. Do vojny sa zapojili všetci zamestnanci a oblepili nakoniec všetky okná kancelárií. Tie zaplnili množstvom správ, ikoniek a obrázkov. 

 

Zdroj

Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.