Reklamácia

Klinutím stiahnete protokol- reklamaciapdf

Reklamácia  pri nákupe  tovaru

Pokiaľ  žiadate o záručnú opravu, zašlete hodinky,kabelky alebo zakúpený šperk, kópiu dokladu o nákupe spolu s popisom problému na našu adresu uvedenú v kontaktoch.

Za opravy, ktoré nie sú kryté zárukou, môžeme požadovať poplatok, ktorého výška je závislá od modelu hodiniek,kabeliek či šperkov a druhu opravy. O výške poplatku Vás budeme v predstihu informovať.

 

Záruka sa nevzťahuje na:

  1. akékoľvek  poškodenie tela hodiniek, remienok,ramienok,ručiek, zipsov, vypadnutý kamienok , batérií  hodiniek nárazom, mechanickým poškodení alebo neodborným zásahom
  2. poškodenia vzniknuté v dôsledku nesprávneho používania, nedostatočnej starostlivosti o hodinky alebo kabelky, nárazov, nehôd, bežného používania a zaobchádzania
  3. poškodenia vzniknuté vodou, pokiaľ nejde o hodinky určené k potápaniu
  4. nepredložením dokladu o zaplatení
  5. neoznámením zjavných chýb pri prevzatí tovaru
  6. mechanické poškodenie tovaru
  7. používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu alebo nesprávnym skladovaním výrobku
  8. zanedbaním starostlivosti o tovar
  9. poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, používaním v rozpore s účelom použitia tovaru a so všeobecnými zásadami, bežným používaním tovaru, nesprávnym zaobchádzaním s tovarom a nesprávnym používaním tovaru
  10. neodborným zásahom,
  11. zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby

Záruka sa nedá uplatniť, pokiaľ ide o poškodenia vzniknuté nehodou a z nedbalosti osôb, ktoré nie sú autorizovanými predajcami a servisnými strediskami.

 

Zrušenie objednávky zo strany kupujúceho – odstúpenie od zmluvy (bez udania dôvodu)

 

V zmysle ustanovenia § 12 zákona O ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote doručený list o odstúpení od zmluvy predávajúcemu. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho. Ak sa rozhodnete  pre odstúpenie od zmluvy v tejto lehote, žiadame Vás o dodržanie všetkých nižšie uvedených podmienok:

 

  1. Tovar nesmie byť použitý.
  2. Tovar nesmie byť žiadnym spôsobom poškodený či iným spôsobom znehodnotený.
  3. Spoločne s vráteným tovarom je potreba zaslať tiež originálny daňový doklad (faktúru), ktorý bol našou spoločnosťou odoslaný po vyexpedovaní objednávky na Vami uvedený e-mail a zároveň bol súčasťou  Vami prevzatej zásielky.
  4. Prepravné spojené so zaslaním tovaru späť k predávajúcemu hradí kupujúci, vrátený tovar by mal byť pri preprave poistený (pri strate tovaru a nepoistení zásielky zodpovedá za vzniknutú udalosť len odosielateľ, t.j. spotrebiteľ, ktorý má právo na uplatnenie reklamácie).
  5. Tovar nesmie byť  v žiadnom prípade vrátený na dobierku, zásielka toho typu nemôže byť z našej strany prijatá!!  Odporúčame posielať  spätné zásielky doporučene na korešpondenčnú adresu (viď  “Kontakt “).

 

Zrušenie objednávky zo strany kupujúceho – odstúpenie od zmluvy (preukázané chyby výrobku)

 

Storno objednávky zo strany kupujúceho v súlade so zákonom zákon č. 102/2014 Z. z. občiansky zákonník  zo dňa 25. marca 2014, má každý zákazník právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od fyzického prevzatia tovaru. Predávajúci a kupujúci sa týmto dohodli, že práva za  zodpovednosť za chyby veci zaniknú, ak  nebudú uplatnené do 24 mesiacov odo dňa prevzatia veci kupujúcim. Ak sa rozhodnete  pre odstúpenie od zmluvy v tejto lehote, žiadame Vás o dodržanie všetkých nižšie uvedených podmienok:

 

  1. Tovar nesmie byť v žiadnom prípade znehodnotený, či poškodený, len majúci výrobnú chybu zistenú počas bežného používania daného výrobku.
  2. Spoločne s vráteným tovarom je potrebné  zaslať daňový doklad (faktúru), ktorý bol našou spoločnosťou zaslaný po vyexpedovaní objednávky  a zároveň bol súčasťou Vami prevzatej zásielky.
  3. Prepravné spojené so zaslaním tovaru späť k predávajúcemu hradí kupujúci, vrátený tovar by mal byť pri preprave poistený  (pri strate tovaru a nepoistení zásielky zodpovedá za vzniknutú udalosť  len odosielateľ, t.j. spotrebiteľ, ktorý má právo na uplatnenie reklamácie).
  4. Tovar nesmie byť zaslaný na dobierku, zásielka tohto typu nemôže byť z našej strany prijatá!! Odporúčame posielať  spätné zásielky doporučene na korešpondenčnú adresu (viď  “Kontakt “). A to z dôvodu dodržania reklamačných postupov, kedy dochádza k preskúmaniu samotného práva kupujúceho na odstúpenie od zmluvy.

 

Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám plnú kúpnu cenu  zašleme prevodom na Váš bankový účet alebo poštovou poukážkou, a to najneskôr do 14 pracovných dní po fyzickom prevzatí tovaru. V prípade uznanej reklamácie (preukázanie chyby výrobku) je našou stranou hradená celá čiastka vrátane manipulačného poplatku, ktorý vznikol zaslaním daného výrobku kupujúcemu (spotrebiteľovi). V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme môcť akceptovať odstúpenie od kúpnej zmluvy a tovar bude vrátený späť.

 

 

Adresa pre zaslanie reklamacií :

Martin Bartoš

Juraja Sklenára 95/25

052 01 Spišské Tomášovce

 

*pri odoslaní reklamácie alebo zrušení objednávky zo strany kupujúceho – odstúpenie od zmluvy (bez udania dôvodu)  treba splniť podmienky bodu 4.0 a bodu 4.2 v obchodných podmienkach /obchodne-podmienky/ pri nesplnení nemusí byť uznananá reklamácia ani zrušenie objednávky.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení