Reklamácia do 7-9-22
Klinutím stiahnete protokol- reklamaciapdf
Reklamácia pri nákupe tovaru
Pokiaľ žiadate o záručnú opravu, zašlete hodinky,kabelky alebo zakúpený šperk, kópiu dokladu o nákupe spolu s popisom problému na našu adresu uvedenú v kontaktoch.
Za opravy, ktoré nie sú kryté zárukou, môžeme požadovať poplatok, ktorého výška je závislá od modelu hodiniek,kabeliek či šperkov a druhu opravy. O výške poplatku Vás budeme v predstihu informovať.
Záruka sa nevzťahuje na:
- akékoľvek poškodenie tela hodiniek, remienok,ramienok,ručiek, zipsov, vypadnutý kamienok , batérií hodiniek nárazom, mechanickým poškodení alebo neodborným zásahom
- poškodenia vzniknuté v dôsledku nesprávneho používania, nedostatočnej starostlivosti o hodinky alebo kabelky, nárazov, nehôd, bežného používania a zaobchádzania
- poškodenia vzniknuté vodou, pokiaľ nejde o hodinky určené k potápaniu
- nepredložením dokladu o zaplatení
- neoznámením zjavných chýb pri prevzatí tovaru
- mechanické poškodenie tovaru
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu alebo nesprávnym skladovaním výrobku
- zanedbaním starostlivosti o tovar
- poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, používaním v rozpore s účelom použitia tovaru a so všeobecnými zásadami, bežným používaním tovaru, nesprávnym zaobchádzaním s tovarom a nesprávnym používaním tovaru
- neodborným zásahom,
- zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby
Záruka sa nedá uplatniť, pokiaľ ide o poškodenia vzniknuté nehodou a z nedbalosti osôb, ktoré nie sú autorizovanými predajcami a servisnými strediskami.
Zrušenie objednávky zo strany kupujúceho – odstúpenie od zmluvy (bez udania dôvodu)
V zmysle ustanovenia § 12 zákona O ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote doručený list o odstúpení od zmluvy predávajúcemu. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho. Ak sa rozhodnete pre odstúpenie od zmluvy v tejto lehote, žiadame Vás o dodržanie všetkých nižšie uvedených podmienok:
- Tovar nesmie byť použitý.
- Tovar nesmie byť žiadnym spôsobom poškodený či iným spôsobom znehodnotený.
- Spoločne s vráteným tovarom je potreba zaslať tiež originálny daňový doklad (faktúru), ktorý bol našou spoločnosťou odoslaný po vyexpedovaní objednávky na Vami uvedený e-mail a zároveň bol súčasťou Vami prevzatej zásielky.
- Prepravné spojené so zaslaním tovaru späť k predávajúcemu hradí kupujúci, vrátený tovar by mal byť pri preprave poistený (pri strate tovaru a nepoistení zásielky zodpovedá za vzniknutú udalosť len odosielateľ, t.j. spotrebiteľ, ktorý má právo na uplatnenie reklamácie).
- Tovar nesmie byť v žiadnom prípade vrátený na dobierku, zásielka toho typu nemôže byť z našej strany prijatá!! Odporúčame posielať spätné zásielky doporučene na korešpondenčnú adresu (viď “Kontakt “).
Zrušenie objednávky zo strany kupujúceho – odstúpenie od zmluvy (preukázané chyby výrobku)
Storno objednávky zo strany kupujúceho v súlade so zákonom zákon č. 102/2014 Z. z. občiansky zákonník zo dňa 25. marca 2014, má každý zákazník právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od fyzického prevzatia tovaru. Predávajúci a kupujúci sa týmto dohodli, že práva za zodpovednosť za chyby veci zaniknú, ak nebudú uplatnené do 24 mesiacov odo dňa prevzatia veci kupujúcim. Ak sa rozhodnete pre odstúpenie od zmluvy v tejto lehote, žiadame Vás o dodržanie všetkých nižšie uvedených podmienok:
- Tovar nesmie byť v žiadnom prípade znehodnotený, či poškodený, len majúci výrobnú chybu zistenú počas bežného používania daného výrobku.
- Spoločne s vráteným tovarom je potrebné zaslať daňový doklad (faktúru), ktorý bol našou spoločnosťou zaslaný po vyexpedovaní objednávky a zároveň bol súčasťou Vami prevzatej zásielky.
- Prepravné spojené so zaslaním tovaru späť k predávajúcemu hradí kupujúci, vrátený tovar by mal byť pri preprave poistený (pri strate tovaru a nepoistení zásielky zodpovedá za vzniknutú udalosť len odosielateľ, t.j. spotrebiteľ, ktorý má právo na uplatnenie reklamácie).
- Tovar nesmie byť zaslaný na dobierku, zásielka tohto typu nemôže byť z našej strany prijatá!! Odporúčame posielať spätné zásielky doporučene na korešpondenčnú adresu (viď “Kontakt “). A to z dôvodu dodržania reklamačných postupov, kedy dochádza k preskúmaniu samotného práva kupujúceho na odstúpenie od zmluvy.
Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám plnú kúpnu cenu zašleme prevodom na Váš bankový účet alebo poštovou poukážkou, a to najneskôr do 14 pracovných dní po fyzickom prevzatí tovaru. V prípade uznanej reklamácie (preukázanie chyby výrobku) je našou stranou hradená celá čiastka vrátane manipulačného poplatku, ktorý vznikol zaslaním daného výrobku kupujúcemu (spotrebiteľovi). V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme môcť akceptovať odstúpenie od kúpnej zmluvy a tovar bude vrátený späť.
Adresa pre zaslanie reklamácií :
Martin Bartoš
Juraja Sklenára 95/25
052 01 Spišské Tomášovce
Tovar nesmie byť zaslaný na dobierku, zároveň nesmie byť zaslaný na inú adresu napr. výdajne miesto prepravcu, poštu a podobne.
*pri odoslaní reklamácie alebo zrušení objednávky zo strany kupujúceho – odstúpenie od zmluvy (bez udania dôvodu) treba splniť podmienky bodu 4.0 a bodu 4.2 v obchodných podmienkach /obchodne-podmienky/ pri nesplnení nemusí byť uznananá reklamácia ani zrušenie objednávky.