Doručenie od 1,90 € !

Výmena / Vrátenie tovaru

Cena doručenia

Postup pri vrátení tovaru - odstúpenie od zmluvy v zákonnej lehote 14 dní :
Check mark Formulár pre odstúpenie od zmluvy:
➤ Pre stiahnutie kliknite tu -Stiahnuť formulár
Questionmark signČo mám urobiť, ak chcem tovar vrátiť?
Tovar zakúpený u nás môžete vrátiť bez udania dôvodu v zákonnej lehote do 14 kalendárnych dní od doručenia. Odporúčame Vám tovar skúšať len v domácom prostredí, aby nejavil známky vonkajšieho nosenia.  

Tovar zakúpený u nás, ktorý si želáte vrátiť odporúčame zaslať k nám spolu s faktúrou / objednávkou a sprievodným listom(formulár pre odstúpenie od zmluvy). Do sprievodného listu nám uvediete:

  • 1. Dôvod vrátenia ( môže byť aj uvedené bez udania dôvodu)
  • 2. Názov produktu, o ktorý nemáte záujem a želáte si ho vrátiť
  • 3. Spôsob, akým si želáte vrátiť peňažné prostriedky:
    • a. Vo forme darčekového kupónu v hodnote vráteného tovaru
    • b. Bankovým prevodom na Vami uvedené číslo účtu
    • c. Poštovnou poukážkou

Nevyhovujúci tovar spolu s vyplneným formulárom nám zašlite na adresu: Martin Bartoš, Juraja Sklenára 95/25, 05201 Spišské Tomášovce. Darčekový kupón alebo peňažné prostriedky Vám zašleme najneskôr do 14 kalendárnych dní od prijatia odstúpenia od zmluvy a vrátenia tovaru k nám. Tovar môžu vrátiť iba súkromné osoby pri nákupe na IČO nie je možné vrátenie.

Check mark Upozornenie
Vrátený tovar nie je možné zaslať na dobierku. Zároveň tovar musí byť zaslaný na našu adresu, nie je možné tovar odoslať na poštu, výdajne miesta prepravcov a podobne.
Pozor! Neodporúčame zaslať tovar (napr. obuv) cez slovenskú poštu ako "List" alebo "Doporučený list". Tento typ zásielky Vám sl. pošta nedoručí na adresu ale na výdajne miesto sl. pošty podľa jej voľby! Doručenie oznámenia, kde sa zásielka nachádza nie je doručením tovaru a takéto vrátenie nie je akceptované.
Odporúčame, ak zasielate sl. poštou využiť spôsob doručenia "Balík na adresu"
Check mark Formulár pre odstúpenie od zmluvy:
➤ Pre stiahnutie kliknite tu - Stiahnuť formulár

Postup pri výmene tovaru v lehote 14 dní
Check markFormulár pre výmenu tovaru:
➤ Pre stiahnutie kliknite tu - Stiahnuť formulár
Questionmark sign Čo mám urobiť ak chcem vymeniť tovar?
Nepoškodený a nepoužívaný tovar v originálnom obale zakúpený u nás si môžete vymeniť za iný tovar  do 14 kalendárnych dní od doručenia.
Odporúčame Vám tovar skúšať len v domácom prostredí, aby pri výmene nejavil známky vonkajšieho nosenia. Internetový obchod naj.sk si vyhradzuje právo na neschválenie výmeny tovaru, ktorý javí známky viditeľného nosenia vo vonkajšom prostredí, má odstránené visačky a podobne.   
Tovar, ktorý si želáte vymeniť, nám zašlite spolu s vyplneným výmenným formulárom a doloženým dokladom o kúpe t.j.  faktúra / objednávka. 

Do formulára nám uvediete:

  • 1. Dôvod výmeny
  • 2. Názov produktu, ktorý Vám bol doručený a želáte si ho vymeniť
  • 3. Názov produktu, za ktorý si želáte tovar vymeniť

Nevyhovujúci tovar spolu s vyplneným formulárom nám zašlite na adresu: Martin Bartoš, Juraja Sklenára 95/25, 05201 Spišské Tomášovce. Pri výmene produktu za opätovné doručenie neplatíte. Tovar Vám doručíme zdarma. Tovar môžu vrátiť iba súkromné osoby pri nákupe na IČO nie je možné vrátenie.

Check markUpozornenie
Vrátený tovar na výmenu nie je možné zaslať na dobierku. Zároveň tovar musí byť zaslaný na našu adresu, nie je možné tovar odoslať na poštu, výdajne miesta prepravcov a podobne. Pozor! Neodporúčame zaslať tovar (napr. obuv) cez slovenskú poštu ako "List" alebo "Doporučený list". Tento typ zásielky Vám sl. pošta nedoručí na adresu ale na výdajne miesto sl. pošty podľa jej voľby! Doručenie oznámenia, kde sa zásielka nachádza nie je doručením tovaru a takéto vrátenie nie je akceptované.                                                                                                                          Odporúčame, ak zasielate sl. poštou využiť spôsob doručenia "Balík na adresu"  
Check markFormulár pre výmenu tovaru:
➤ Pre stiahnutie kliknite tu - Stiahnuť formulár