Doručenie od 1,90 € !

Reklamácia

Reklamacia

Na tovar zakúpený na NAJ.SK sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov. Ku každému u nás zakúpenému tovaru je dodaná faktúra, ktorá slúži ako záručný doklad.
Check mark Adresa pre zaslanie reklamácie:
Martin Bartoš Juraja Sklenára 95/2505201, Spišské Tomášovceinfo@naj.sk, 0950 582 281
Questionmark signPostup uplatnenia reklamácie:
  1. Odporúčame vyplniť Reklamačný formulár, v ktorom jednoducho vyplníte informácie k reklamácií.
  2. Napíšte názov produktu, ktorý si želáte reklamovať a uveďte dôvod reklamácie spolu s podrobným popisom reklamovanej vady.
  3. Zadajte číslo bankového účtu.
  4. Tovar na reklamáciu nám zašlite čistý, spolu so sprievodným listom(napr. Reklamačný formulár) a faktúrou(Záručný doklad) na adresu: Martin Bartoš, Juraja Sklenára 95/25, 05201, Spišské Tomášovce
Check mark Informácia:

Ak nemáte možnosť vytlačiť si sprievodný list(Reklamačný formulár), do balíka k tovaru vložte dodací list alebo faktúru obdržanú pri doručení objednávky, na ktorej vyznačte reklamovaný tovar. Uveďte dôvod reklamácie spolu s podrobným popisom reklamovanej vady, číslo bankového účtu. Ďalej postupujte od bodu 3.postupu uplatnenia reklamácie.


Iné informácie:
Check markReklamačný formulár:

➤ Pre stiahnutie kliknite tu - Stiahnuť formulár 

Questionmark sign Dôležité:

Zásielku NEPOSIELAŤ na DOBIERKU – takúto zásielku nie je možné prijať. Reklamovaný tovar je možné priniesť na uvedenú adresu aj osobne. 

 

O vybavení reklamácie Vás budeme informovať ihneď po jej spracovaní, ktoré prebehne v čo najkratšom čase, v prípade potreby posúdenia stavu reklamovaného tovaru najneskôr do 30 dní.

Check markUpozornenie:
Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: "zaslať na adresu" a "zaslať na poštu". Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu "zaslať na adresu".. Tovar musí byť zaslaný na priamo našu adresu, nie je možné tovar odoslať na poštu, výdajne miesta prepravcov a podobne.
Pozor! Neodporúčame zaslať tovar (napr. obuv) cez slovenskú poštu ako "List" alebo "Doporučený list". Tento typ zásielky Vám sl. pošta nedoručí na adresu ale na výdajne miesto sl. pošty podľa jej voľby! Doručenie oznámenia, kde sa zásielka nachádza nie je doručením tovaru a takéto zaslanie nie je akceptované.                                                                                                                          Odporúčame, ak zasielate sl. poštou využiť spôsob doručenia "Balík na adresu"

Celé znenie reklamačného poriadku nájdete TU.