Výmena / Vrátenie tovaru

Postup pri vrátení tovaru - odstúpenie od zmluvy v zákonnej lehote 14 dní :
Čo mám urobiť, ak chcem tovar vrátiť?Tovar zakúpený u nás, ktorý si želáte vrátiť odporúčame zaslať k nám spolu s faktúrou / objednávkou a sprievodným listom(formulár pre odstúpenie od zmluvy). Do sprievodného listu nám uvediete:
- 1. Dôvod vrátenia ( môže byť aj uvedené bez udania dôvodu)
- 2. Názov produktu, o ktorý nemáte záujem a želáte si ho vrátiť
- 3. Spôsob, akým si želáte vrátiť peňažné prostriedky:
- a. Vo forme darčekového kupónu v hodnote vráteného tovaru
- b. Bankovým prevodom na Vami uvedené číslo účtu
- c. Poštovnou poukážkou
Nevyhovujúci tovar spolu s vyplneným formulárom nám zašlite na adresu: Martin Bartoš, Juraja Sklenára 95/25, 05201 Spišské Tomášovce. Darčekový kupón alebo peňažné prostriedky Vám zašleme najneskôr do 14 kalendárnych dní od prijatia odstúpenia od zmluvy a vrátenia tovaru k nám. Tovar môžu vrátiť iba súkromné osoby pri nákupe na IČO nie je možné vrátenie.
UpozorneniePostup pri výmene tovaru v lehote 14 dní
Formulár pre výmenu tovaru:
Čo mám urobiť ak chcem vymeniť tovar?Odporúčame Vám tovar skúšať len v domácom prostredí, aby pri výmene nejavil známky vonkajšieho nosenia. Internetový obchod naj.sk si vyhradzuje právo na neschválenie výmeny tovaru, ktorý javí známky viditeľného nosenia vo vonkajšom prostredí, má odstránené visačky a podobne.
Do formulára nám uvediete:
- 1. Dôvod výmeny
- 2. Názov produktu, ktorý Vám bol doručený a želáte si ho vymeniť
- 3. Názov produktu, za ktorý si želáte tovar vymeniť
Nevyhovujúci tovar spolu s vyplneným formulárom nám zašlite na adresu: Martin Bartoš, Juraja Sklenára 95/25, 05201 Spišské Tomášovce. Pri výmene produktu za opätovné doručenie neplatíte. Tovar Vám doručíme zdarma. Tovar môžu vrátiť iba súkromné osoby pri nákupe na IČO nie je možné vrátenie.
Upozornenie
Formulár pre výmenu tovaru:.png)